Felanmälan för IBAB:s hyresgäster

För att öka tillgängligheten på vår felanmälan har vi skapat ett samarbete med Servicekontoret/servicedesk.

Från och med den 1 juni 2021 kommer inringda felanmälningar tas emot på våra utökade öppettider: 07.30 – 17.00.

Detta gäller samtliga av IBAB:s hyresgäster.
Samarbetet medför att tiden från anmälan till utförande av åtgärden minskar då Servicekontoret är en del av vår fastighetsskötsel. I övrigt innebär det inte några förändringar utan felanmälan görs precis som tidigare:

  • via telefon (033-35 3900)-
  • mail (3900@boras.se
  • Borås stads kundportal på intranätet eller formuläret på denna sida.

SOS kommer fortsatt att hantera akuta ärenden utanför kontorstid.

Skicka felanmälan här:

    Fastighet (*)

    Hyresgäst (*)

    Telefon

    Din e-post (*)

    Ärende

    Obligatoriskt *